Total värdelös

Jaha, kom nyss tillbaka till sängen efter ett långt, varmt och väldigt skönt bad. Ska väl börja natta mig själv snart, efter en totalt värdelös dag. Jag har legat i sängen hela dagen, om man inte räknar med toa besöken och kylskåps besöken då. Men där runt 5 tiden börja tiden flyga iväg när jag kom på att se alla Svenska Hollywood fruar avsnitt. Maria Montazami gör programmet en gnutta bättre och roligare, haha. Så blond och skön!

Imorgon har jag sovmorgon, wiho vad skönt. Funderar på att fara och träna efter skolan, efter en vecka av ren slöhet vilade börjar de väl vara dags antar jag. Det jobbigaste är att släpa tjock röven dit, när man väl är där går det bra. Men som sagt, vägen dit är motsträvande haha. Nej men vaddå? Jag? Lat? Pfft skulle inte tro det va..


Jag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0