I'm a survivor, I'm not gonna give up

Hej. Jag lever fortfarande. Jag och Fiffi sliter som djur om dagarna i alla igen vuxna lek platser. Vi brottas med mygg, vi sover, vi åker moped, vi klagar, vi gnäller, vi skrattar, vi krattar, vi filosoferar om sand etc. När man kommer hem är man dö trött, så man sover någon timme, och så kommer man på att det var dumt val för sen går det inte att somna fören efter 12 slaget. Förstår ni mina världsproblem?

Igår hade jag mys kväll här med Elina och Fiffi, helt perfekt Torsdag kväll! Idag har vi hunnit vara förbi alder när vi slutade, innan det plågades vi i solen och jobbade som djur, och nu ikväll har vi varit i en lägenhet, helt perfekt Fredag kväll! Nu vill jag bara sova. Imorgon får jag sova ut. Ni förstår inte min lycka. Inget fucking alarm som ringer kring halv 7. Älskade helger ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0