Lite hemlängtan

Hej! Nu är jag tillbaka i husvagnen och nu är vi hos våra tremänningar. Dom andra sitter ute och pratar, men jag tyckte det var för kallt så gick in. Idag har vi inte hunnit med något av det vi skulle göra, vi hamnade istället på alla affärer runt om Ullared. Har hittat så mycket fint och billigt, måste ta kort på det men orkar inte. Dessutom är det kol svart ute (så himla skönt med mörka kvällar!) så då blir bilder helt uteslutna. Eller okej, jag är bara lat.

Imorgon är det vår sista dag innan vi börjar rulla mot Boden igen. Så höjdpunkten av resan har vi sparat till sist - Liseberg! Ska bli såååååå kul. Men efter det vill jag hem, vilket vi ska då men, jag har hemlängtan. Jag vill hem och kramas med Erik och mina brudar. Jag trivs bäst på hemma plan.. :) Borta bra men hemma bäst! Säger jag efter 3 dagar haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0