Mobiler hit och dit

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag ska skaffa en ny telefon, lagom till lönen kommer och min födelsedag. Tänker alltså önska mig en telefon, men kommer betala en del av den för att jag tycker mamma har köpt nog med telefoner åt mig.

Det står mellan en Lg Optimus 2x och en Iphone 4. Jag tycker inte det är en självklarhet att skaffa en Iphone bara för att alla andra säger det. För många har den, men samtidigt så har jag kära ner mig i Eriks. Så har letat som en tok efter någon annan just för att bryta trenden. Hittade Lg telefonen och blev sugen på den. Jag har suttit flera timmar och läst om båda telefonerna, och nu vet jag absolut inte vilken jag ska välja.. Jävla I-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0