Jag lever

Hej! Ja, jag lever faktiskt fortfarande. Sanningen är den att jag inte vet hur man bloggar längre. Det är skit svårt att få ihop ett normalt inlägg. Och sen är det jobbigt att ladda in bilderna från mobilen också, så att sitta och tatta Fiffis bilder är väldigt bekvämt haha (: Fan alltså, jag kommer ha tappat all min skriv kunnighet i svenska framtill höst terminen.

Dom dagarna ni har missat i mitt fantastiska liv har varit azum. Hade en bra skolavslutning. Erik fyllde år i Söndags så då var det tårta kalas. Har varit hundvakt och data spel nörd på samma gång. Och såklart varit med mina allt för bra vänner.

Ett lite halv onödigt inlägg. Nu ska jag gå och snarka. Nattinatti! På återseende.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0