Times up

Ja, nu är det fan dags att ta tag i kragen. Måste skärpa till mig, måste bli mänsklig igen. Senaste tiden har jag dragit mig undan så mycket jag har kunnat, bekvämt för stunden men inte längre. Jag har varit för negativ och tappat livsglädjen helt. Tänkte börja bli glad igen, tänka positivt, Erik blir nog lycklig när jag skriver just det där. Skulle också behöva ta tag i träningen igen, träna är ju bara jobbigt, men fortfarande en gnutta skönt.

Hm, imorgon åker dom till Borlänge. Jag ska alltså ha en Boden Alive utan Fiffi, jag har aldrig varit på Boden Alive utan henne, kommer ju kännas helt skumt. Tvillingarna, Petter, David och William ska ju inte heller vara där. Varför försvinner alla, fine lämna mig ni.. Eller är det någon till som har glömt nämna att dom ska bort?.. Tänkte ha skit kul utan er ändå, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0