Att ställa om klockan stör mig

Varför bara inte låta klockan vara som den är, snarkkk. Inte för att det gör mig något, tycker bara att det är kul att störa mig på det. Och så måste man ju vänja om sig en timme, onödigt.

Hejsan hoppsan mina vänner. Idag har jag hunnit med för mycket för att vara Viktoria Nilsson aka latmask. Jag har varit på stan med Mamma och Kimpan och kollat efter skor och kläder åt Kimpan aka söta lilla fula lillebror som tydligen är allergisk mot platt tv:sar haha. Sen har jag sett hockey hos Fiffoliffo med Emma och Amanda och Fiffoliffo. Sen for vi och åt på Max. Sen for jag hem. Sen blev jag med dragen till Petter trots att jag inte orkade.

Väl där bäddade jag hans stora och stökiga säng (som seriöst aldrig är bäddad) och la mig i hörnet och sov hela kvällen. Blev väckt när dom slog på Mulan, men jag somnade efter 5 minuter. Shit vilken intressant fakta om min dag! Hoppas alla antecknar. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0