Crazy

Jag sitter och plågar mig själv, genom att kolla på utlandsresor. Har suttit och kollat runt i snart 2 timmar, shit vad vackra ställen det finns! Någonting som lockar är Greklands alla öar, men eftersom jag var i Grekland i somras vill man ju se andra länder också. Åh, jag hoppas min moder tar tummen ur röven och börjar planera en resa på riktigt snart. Inte bara prata om det. Som Koratien har hon prata om i 2 år nu haha..

Nåja Playa del Boden duger väl nästan. Jag har förövrigt inget liv. Känns som att alla människor på jorden är borta. Har också lite ångest över det jag måste plugga på. Ingenting att göra + plugg som måste göras = världens tråkigaste Lördag eller? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0