En kul rubrik

Hejsan. Första dagen på praktiken är över. Var helt okej faktiskt. Lite kaos i början när ingen visste att jag skulle komma och min handledare var sjuk, tills nästa vecka. Men det gick bra iallafall. Har aldrig vandrat så mycket som jag har gjort idag, shit. Dessutom har jag, Albin och Linnea skottat upp stigen som hade snöat igen, gratis träning.

Och till sist, dagens händelse. Krockade med Alexander Nilsson från Kniven mot strupen, mitt på stan. Tänkte inte så mycket på det då men sen efter han hade gått iväg sa min ''dagens handledare'' att det var han, vilket jag inte förstod först. Komiskt med tanken på att vi precis hade pratat om han när vi gick förbi Romeo eller vad resturangen nu heter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0