Hejsan

1. Mitt namn är Viktoria Nilsson
2. Jag har klåda på min arm just nu
3. Jag går första året på OP
4. Min klass består av 27 personer, var av 2 stycken är pojkar
5. Jag tror inte på ordet förevigt
6. Jag gillar godis, sova, vänner och Erik
7. Jag vill ha sommarlov precis nu
8. Jag hatar att stressa, klarar inte av det
9. Jag gillar inte att vara avundsjuk, ändå så blir jag det
10. När jag gått ut ur mitt rumm ska jag hämta ett glas med Proviva
11. Musik är någonting som är svårt att beskriva, så himla stort
12. Jag har svårt att prata om känslor
13. Jag har världens familj och vänner
14. Jag trodde inte att jag kunde bli kär förut
15. Blogg världen är ett fiasko
16. Jag är ledig imorgon, skönt
17. Jag irriterar mig på ljudet myggen gör!
18. Jag antar att det här är tråkigt att läsa
19. Jag vill ha en egen lägenhet
20. Jag har aldrig och kommer aldrig förstå mig på killar
21. Den roligaste personen jag vet måste typ vara Ludde
22. Jag är egentligen väldigt trött just nu
23. Men jag orkar inte gå och lägga mig
24. Julen är mysig
25. Jag ser mig själv som en blyg, tråkig och trött tjej
26. Jag har en dröm om att bli frisör eller psykolog
27. Och det är nog förmodligen ingenting jag kommer att bli
28. Men att ha drömmar är ju alltid spännande
29. Jag känner stort behov av att gå på toa just nu
30. Jag gillar inte se mig själv i platt hår
31. Jag älskar han den där Erik
32. Jag vill testa bo utomlands ett tag någon gång
33. Jag är verkligen den lataste personen ever
34. Jag har en låtsas kompis som håller mig sällskap
35. Jag är för lat
36. Jag vill ha en påse med pengar
37. Jag har blivit mer och mer och mer och mer sov älskare med tiden
38. Min Favorit film genom åren är.. ingen som jag kommer på nu
39. Jag har tre bröder, halv bröder
40. Jag är enormt duktig på att klaga om allt
41. Det mysigaste jag vet är att känna sig omtyckt
42. Jag vill ha pengar
43. Jag tycker livet är helt okej
44. Jag längtar till att köpa en egen lägenhet
45. Jag vill ha en katt unge!
46. Jag vill inte bli vuxen, det låter tråkigt..
47. Nu ska jag ta och pilla på mig själv, bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0