Last time baby

Någonting måste ju faktiskt vara fel, jag börjar inse det nu, jag kanske har ett liv trots allt? Min dag har varit jätte bra. Har varit och luncha med 3 fina flickor, har varit på badhuset och har ätit på Ming. Har slösat alldeles för mycket pengar på en dag. Fast fick 2 gratis bad biljetter på badhuset för dom råkade krångla till det när jag skulle betala kontant och med kortet. Så det var ju jätte snällt! Rev dock upp magen på den där stora klätter saken som är i sim hallen..

Gör faktiskt jätte ont nu när jag ligger på mage, den där saken är farlig. Jaja nu ska jag ta och se BB avsnitten jag har missat och sen se några Glee avsnitt innan jag somnar. Imorgon blir det Pagla! Hoppas inte för tidigt, jag vill hinna ge kärlek till min säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0