Maybe you should just shut up, even when it gets tough

Hejsan i korv stugan. Här sitter jag mitt på min säng och väntar på att mina moder ska ta med mig på en trippp till Ica Kvantum. Det ekar i kylskåpet så den där trippen behövs verkligen. Älskar känslan när det är ny handlat och det man vill ha finns i kylskåpet och skafferiet hehe.

Igår var jag lite inaktiv. Men först hade jag praktiken och sen var jag med Erik. Idag har jag också haft praktik men annars bara kollat på Big Brother avsnitten jag har missat.

Imorgon jobbar jag min första kväll och det betyder sovmorgon. Härligt. Dessutom är det Nuggets till lunch, hur perfekt är inte det? Som vi OP:are har längtat efter denna lunch, det har varit nedräkning på hög nivå som vanligt. Minns hur rädd jag och Elin blev när vi såg att Nuggets var på praktik veckan haha.. Man kan ju inte missa Nuggets liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0