What the hell

Lyssnade nyss igenom Avril Lavignes nyaste album. Tyckte det var lite si så där, visst var låtarna bra och de men hon har bättre album. Avril och Rihannas musik har jag alltid gillat lite mer än de andras. Har väl alltid haft en liten dröm om att se någon av dom live, därför är jag sugen på att åka till huvudstaden och se Rihanna i November, som sagt.

Gud vilket onödigt inlägg egentligen. Jag var jätte sugen på att blogga tills jag loggade in på sidan. Har ingenting att skriva egentligen. Ingenting intressant iallafall. Praktiken var helt okej idag också. Fått mitt schema och handledare. Börjar halv 8 imorgon och sen är det helg. Låter ganska fint med helg. Nu ska jag duscha och sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0