Burning in my soul

Idag har varit en konstig dag. En bra dag, fast ändå en dålig dag, fast mest en bra dag. Efter skolan blev jag arg så for och tog ut min ilska genom att träna. Ett väldigt bra sätt att lugna ner sig på, dock alldeles för jobbigt. Imorgon kommer jag gå som att jag har blivit rump körd.

Dessutom är vår sovmorgon borttagen imorgon för att några/någon från ungdomsmottagningen ska komma och prata om sex. Halleluja.. Om jag inte vill veta någonting mer om sex och bara ha min jäkla sovmorgon då? Dom pratar ju aldrig om någonting roligt när dom pratar om sex, bara sjukdomarna och dom där gummi kondomerna. ANVÄND KONDOM ANNARS DÖR DU. Kul. Nu blev jag på dåligt humör igen. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0