Jag har ingen rubrik

Går dagen var toppen mega bra. Roligaste valborgen hittills i mitt 16 år och 8 månaders långa liv! Tack till alla bra som gjorde den toppen mega bra :) Synd bara att jag alltid glömmer att ta bilder, skit trist utan bilder. Ändå så tänker jag ganska ofta typ: Nuuuu ska jag ta bilder! Och så blir det inte så, pepepe.. pepe.. pe..

Idag har jag mått som en kung. Har varit till arenan och kollat fotboll men ångrade mig att jag ens tog röven ur sängen. Svin kallt ute dessutom. Cyklade hem och sov, åt, sov, åt, sov, cyklade iväg till Fiffi. Hon den där kortisen som är cool nu för att hon är 17 bast, shalalalala 1 år kvar! Massor av gratulationer till deeeej :D :D :D

Ahmän, godnatt nu. Suger att blogga. Gör det enbart för eran skull. Vill inte att ni ska behöva gråta blod varje gång man klickar in här och ser att jag bara ignorerar er och inte bloggar. Everything I do, I do it for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0