Jag lever

Igår kom jag på att jag bara ska blogga när jag är på bra humör. Egentligen vet jag inte varför, och jag kommer absolut inte kunna hålla det. Men det gäller tills jag blir trött på det. Bra va, då blir det ju bara glada inlägg! En eller två dagar iallafall..

Just nu är jag på jätte bra humör. Solen skiner utanför, såg dock på facebook (den största skvaller/nyhets tidningen) att det har tok snöat inatt. Nej, de stämmer inte, det är strålande sol ute. Facebook ljuger alltid.. Snö i Maj uppe i Norrbotten? Pfft kan ju verkligen inte stämma.

Bla bla bla. Igår kväll var jag hos Fiffi, hon håller på att göra dreads, blir så jäkla coolt! Idag har jag en middags date inplanerad. Måste dock cykla till Ica och köpa cola som jag glömde igår, tänkte fara förbi och sola när jag lika cyklat hela vägen, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0