The scars of your love, they leave me breathless

Det är verkligen inte kul att blogga just nu. Har ingenting att skriva om, eller egentligen har jag det. Men det är verkligen jobbigt att logga in och sen försöka få ihop en text som har något sammanhang i alla fall och inte bara blir till ett blablabla-inlägg. Men ger det ett försök nu.

Imorgon har jag min sista seriösa skoldag för årskurs 1 på Omvårdnads programmet, vilket innebär börja 8:20 och sen ha hål till 13:15 för att hålla i en gympa lektion. Vi har haft oturen och hamna i dom längsta hålen mellan lektionerna som världen någonsin har skådat. Kul man nästan överlever dom i alla fall. Sedan har jag varit väldigt glad för att jag har klarat både Engelska och Matte kurserna, så skönt!

Okej det här blev ju också ett skit roligt inlägg, men nu orkar jag inte kryssa ner allt när jag ändå har tagit mig så här långt i texten. Ska bli väldigt skönt med lång helg! Hur var det nu med sammanhang i texten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0