Hej

Blä vad jag känner mig irriterad just nu. Vill bara lägga mig i sängen och sprattla som en död fisk och skrika i kudden, så där som dom gör på filmer ibland. Det verkar ju hjälpa då i alla fall. Tveksam om det hjälper i riktiga världen. Hm, surt, surare, surast.

Idag har jag varit och kollar på hockey. Det var spännande typ, eller jag tyckte det var mycket mer spännande än vad det egentligen var tror jag. Dom förlorade med 4 mål, men det var ändå spännande liksom. Spännande va? Nu ska jag lägga mig och plugga lite om demens. Kul. Funderar på att hitta på en bortförklaring som typ: oj jag glömde att plugga om glömska, glömde som bara bort det, whops.. Nej nej, jag är absolut inte negativ just nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag såg det!!! Åh helt gossiga såg dom ju ut, det där MÅSTE vi göra när vi åker dit :D

2011-10-17 @ 23:41:22
URL: http://twofloorsup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0