Jag gillar inte snö

OKEJ det snöar. OKEJ vi fattar. OKEJ hela jävla facebook.

Fattar inte poängen varför varenda liten kotte ska skriva en status att det snöar. 1. alla andra är inte blinda. 2. ingen bryr sig. 3. inte som att man är ensam om att skriva den statusen. 4. du kommer inte få många likes. Den här snön kommer ändå bara bli slask = jobbigt. Ja jag är en bitter fitta, men jag gillar inte vintern. Alla genvägar förstörs, man kan inte ens gå utanför dörren utan att frysa ihjäl, vinter depression, man måste klä sig med åtta lager kläder för att överleva. Ända som är bra är jul glöggen och skoter. Ser jag en till status om snö går jag ut och snö badar mig själv. Jävla piss snö. Den enes lycka är den andres olycka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0