Lurade

Nej då, jag skojade bara. Tyvärr. Dock är jag väldigt sugen på att färga knall rött, det är så himla snyggt och jag tror faktiskt att jag skulle passa i det. Men skulle bli less för fort.

Nåja, efter en hel kväll i sängen framför one tree hill ska jag nu lägga mig och sova. Imorgon är det fredag och jag känner som vanligt bara för fredags mys. Jag gillar fredags mys, det är väldigt mysigt. Ibland kan det vara lite tråkigt så där, men det är fortfarande mysigt. Jag vill se idol, Erik nämnde, som vanligt, att det är någon av alla sporter imorgon tydligen. Blir nästan förvånad. Isåfall bosätter jag mig framför en egen tv, jag ska ha idol mys! Slut punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0