Bajs och kiss

Blir så jävla förbannad. Jag får inte över bilderna till datorn. Skiter i det nu eftersom jag måste plugga. Får gå till den där mobil affären imorgon och fråga hur fasen jag ska göra. Bloggen får lida eftersom nya teknologin ska vara så jävla tjorvig. Åh så irriterande. Emma, jag såg nyss att Devote bara har app till Iphone och inte android.. Ännu surare haha.

Jag har hur som helst haft en kanon helg! I fredags blev jag överraskad av världens bästa vänner med middag på Far East och sedan efter det bowling, tack för en jätte kul kväll och för att ni gjorde det! Så himla gulligt. På Lördag blev det massa fika, mat och en maffig tårta och fina presenter. När allt var klart for jag till Erik. Och idag har vi varit på hockey och resten av kvällen har jag varit förbannad över det här med bilderna. Arg.

Nu ska jag ta och plugga, härliga Söndagar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Noooo! Fasen vad synd, jag vet att blogg.se har lovat sina användare att det ska komma en app till både iphone och android snart men det lovade dom typ i januari och det har fortfarande inte hänt nått! Testa att googla om det finns några som har bra blogg-appar för android annars får du helt enkelt vänta :/ Grattis i efterskott förresten haha :) hoppas du hade en fin dag!

2011-09-04 @ 22:59:20
URL: http://twofloorsup.devote.se
Postat av: Emma

Såg just att Wordpress hade en app för android du kan ju testa och se om den är något att ha :)

2011-09-04 @ 23:10:16
URL: http://twofloorsup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0