Bild löst inlägg

Jag förstår inte vad som är problemet. Inga bilder vill laddas upp på bloggen? Har försökt varje dag att lägga upp bilder till dom två senaste inläggen utan, men det går inte? Kan någon snälla förklara varför, ser ju att alla andra med blogg.se kan det. Och nej, mitt internet kan ju ladda allt annat, utom bilderna?

Snart byter jag fan till Devote. Såg att Iphone har fått en blogg.se app, men android då.. Åh vad trött jag blir. Vill ju dokumentera hela mitt liv. Nåja.. Ikväll har vi hur som hellst varit en sväng till Eriks söta lilla mormor. Lite fika och lite Idol kik. Åkte sen till han ett tag för att hämta min cykel. Nu ska jag sova och njuta av att jag börjar 12 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0