Don't you know

Vilken piss dag. Är helt off och sitter bara och tom stirrar. Är avundsjuk på björnar som går i ide och får sova bort hela vintern. Vill vara så där överdrivet glad som jag var för någon vecka sen. Vill inte ha alla svenska uppgifter eller religions redovisningen. Vill varken plugga eller sova. Vill bara fortsätta gnälla och hoppas på att allt blir bättre.

Måste plugga svenska även fast jag inte vill. Sen ska jag duscha och bädda ner mig i sängen och se oth. Imorgon funderar jag på att fara till Luleå, min garderob är full, men den har inge intressant i sig. Bara tråkiga och fula kläder. Skulle behöva rensa den. Men det får bli någon annan dag, eller aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0