Hej hej roliga rubrik

Igår hade jag tänkt att plugga mycket, så bestämde mig för att inte blogga. Slutade med att jag inte pluggade alls och satt på facebook hela kvällen, testade kläder, åt gurka, städade rummet, bäddade sängen och till slut somnade. Ja så där typiskt som det alltid blir när man ska plugga. Plugga är liksom giftigt på något vis. Men idag gjorde vi i alla fall bort det där provet, skönt! Sen hade vi ute gympa, i det regniga vädret, blött kallt och tråkigt.

Efter skolan for jag till Erik. Hans mamma köpte med sig mat från Max och så bänkade vi oss framför O.C hela kvällen. Ganska perfekt Onsdag tycker jag. Nu ska jag gå och duscha och sen njuta av att jag har sovmorgon imorgon. Helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0