Bilder

Det var inte mycket svårare än att aktivera någonting på telefonen för att kunna ansluta den till datorn.. Haha. Känner mig ganska löjlig nu i efterhand, var verkligen svin irriterad på det där igår. Men men nu är det fixat och tur är väl det. Hade typ lust att ta bort hela bloggen först, säger ju det, jag känner mig skit löjlig nu! Att överreagera har jag gjort hela mitt liv.

Idag var det en lång halv 5 dag. Jobbigt. Hade dock sovmorgon, så inte lika jobbigt som det låter. Efter skolan gick jag och Linn till stan och handlade varsin godis påse. Det är ett måste nu, ska plugga in om vårt nervsystem i kroppen, hög risk för att somna i boken alltså. För övrigt sista provet vi har i Medicinsk grundkurs, stört skönt gillar inte den här kursen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0