Viktoria i rörelse

Oj vad snabbt den här helgen gick. Har gjort ovanligt mycket nu när jag tänker efter. Har sovit hos Erik sen i Torsdags och glömt kvar mobil laddaren där varje dag jag har farit hem, och laddaren är usb sladden. Har därför inte orkat blogga eftersom jag inte har en ända bild att lägga upp. Godtas ursäkten eller måste ja komma på en till?

Men igår på dagen firade vi Mamma som fyllde år i veckan, lagom super mysigt. Och idag på morgonen blev vi såklart väckt av hundarna och Lennart, för ovanlighetens skull.. Lyckades som tur va somna om och sov sammanlagt 12 timmar! Sen vandrade jag och Fiffi mot solariumet med Linnsan. Gick hem, cyklade till Erik för att ladda mobilen, mötte upp Fiffi igen för en hurt runda, mötte Elina efter vägen så hon följde med. Ja ni fattar, jag har rört mig alldeles för mycket för att vara mig själv, haha. Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0