Tisdag

Äh, jag suger på att blogga nu för tiden.. Men mina dagar är inte alls intressanta, så det gör som ingen skillnad ifall jag bloggar eller inte. Inläggen kommer ändå bara bli lika tråkiga som att jag inte bloggar. Det ända jag gör är typ sova, skola, tv och oth, och sova mig igenom massa tråkiga sport matcher.

Och för ovanlighetens skull ska dem kolla på ännu mer sport ikväll.. Åh så tråkigt. Visst jag behöver ju inte följa med, men att följa med och somna är i alla fall mer socialt än att sitta och stirra in i väggen hemma. Fast kom igen, fotboll är verkligen inte roligt att kolla på. Nåja, ska gå och jobba lite matte ett tag. Och försöka få tyst på en skrikande pojkvän som sitter och bankar och åt spelet.. Bitch please..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0