Dr denim

När jag kom hem från skolan beställde jag hem ett par höga Dr Denim byxor (dö less på de låga, man får fasen dra upp de var tredje minut..). Och nu när jag gick in och kollade om de fanns inne i någon annan färg var storleken jag beställde redan borta. Fasen vad populära byxor. Fast inte alls så konstigt egentligen. Hoppas bara det inte blir något strul och att min beställning kom fram.
 
Hade tänkt köpa något par när jag åker med flickorna till Luleå nästa vecka. Men har en känsla av att det kommer vara ganska tomt på just den byx fronten, nästan alla tjejer har fått lön och nästan alla lär väl behöva nya just nu. Tänkte köpa nå snygga mönstrade byxor också.
 
Åh jag vill ju bara åka och shoppa nuuuuuuu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0