Hollywood och huvudvärk

Hej på er! Hoppas ni har haft en lika glad dag som jag har haft. Dagar när man känner sig extra glad är verkligen apigt braiga. Har ju i och för sig roliga människor runt om mig hela tiden, och det blir ännu roligare när man blir hyper och lite uppe i varv. Det är roligt! Fast det är dåligt sen, för när jag blir lugn igen får jag alltid ont i huvudet.. Samma om jag skrattar för mycket, då får jag också ont.
 
Undra om jag kanske ska sluta vara hyper och skratta(skojar)? Nah, huvudvärken är det värt faktiskt. Det här skriver jag enbart för att jag vill fylla ut raderna. Och nu är det gjort, perfekt. Så nu ska jag fortsätta vänta tills Svenska hollywood fruar börjar. Älskade fru-inte-så-smarta Montazami!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0