Klockan går

Känns så himla konstigt att börja sista året på gymnasiumet idag. Är det redan två år sedan man satt där i aulan och var dö nervös över att behöva ropa inför alla människor när rektorn ropade upp sitt namn och klass? Vart tar tiden vägen egentligen? Inte för att det gör mig någonting, men det känns bara konstigt att det snart är vår tur att gå på balen och ta studenten. Äntligen liksom.
 
Jag ser framemot den kommande tiden. Största delen beror på att jag snart fyller år, och att jag är så redo som jag kan bli att börja titta på en lägenhet. Ibland kan jag stanna upp mitt i mina tankar och verkligen fundera om det är det här jag vill och om jag kanske borde vänta ett år till. Men nej, innan jul skulle jag verkligen vilja ha en nyckel till mitt egna hem. Det är en av mina närmsta drömmar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni flytta ihop eller?:)

Svar: Erik har inte samma sug som mig att flytta hemifrån, så han kommer bo hemma ett tag till skulle jag tro. Men självklart kommer han vara hos mig iaf om det nu blir någonting! :)
viktoria nilsson

2012-08-20 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0