Luleå kalaset

Då var den här helgen slut. Hur har den varit då? Helt okej, inte bättre eller sämre liksom. Stundtals har det varit dö roligt, men annars helt okej! Förfesterna har som vanligt varit bättre än destinationen efteråt, Kapten röd var grym även fast jag höll på att kvävas i folkmassan. Men roligast av allt har mina rubbade vänner varit. Det var roligt när alla föll ner i dikena var tredje sekund, när Filip trilla över ett staket, när random killen trilla i vattnet, när ingen kan prata ordentligt och istället börjar as garva, när Johan kom bärande på en stulen bänk för att vägen till området blev för lång. Och så vidare.
 
Annars har jag fått hela mig ner spydd på vägen till Luleå, min väska gick inte att rädda så jag lämnade den på bussen (måste ha glömt mina Maxosol tabletter i den, fikus..). Jag har fått åka gratis taxi till Luleå och fått skjuts hem med Matilda på samma kväll, vilket betyder att jag sparande 150 kr! The plånkan is jublar med andra ord. Äh, jag är nog ganska nöjd med helgen ändå faktiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0