Viktigt information

Idag har jag börjat med körkortet kan man väl säga. Jag har börjar plugga till det i alla fall. Kom hem för en timme sedan och har suttit och pluggat sen dess, helt frivilligt! Jag är så sugen på det där himla körkortet. Dock är det en långlång bit kvar. Har knappt övningskört något. Men nu så! Inom två månader ska jag ha det där kortet. Kan ju tyvärr inte prioritera det allt för mycket. Dumma skola.
 
I veckan tänkte jag gå och boka frisörs tid på Guys and dolls, ska bli en stor förändring i mitt hår hade jag tänkt mig (säkert i plånkan också..). Jag tänker bli ljushårigare och få större hår, och lite kortare när jag lika gärna håller på. Sedan tänkte jag också gå och kolla tatuerings tid. Åh jag kan inte vänta. Jag är alldeles för exalterad över den kommande tiden. Det är jobbigt. Och lite roligt kanske.
 
Nu fick ni lite nödvändigt information. Nu ska jag fortsätta plugga. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0