Better than I know myself

Blir galen, får inte till så att headern blir jämn. Fast det är alltid någonting man ska störa sig på, så nu får den ta och offra sig för den biten. Blir helt tokig när det inte blir som man vill..

Så här tidigt är jag hemma på en Lördag kväll! Brudarna skulle dra vidare så då var det lika bra att dra hem, när man inte dricker är det ännu mindre lockande att dra ut i kylan haha. Var i alla fall jätte mysigt hos Hanna, att bara hänga med flickor och slippa killar är riktigt skönt ibland. Nååååja. Nu ska jag lägga mig under täcket och snuva och hosta tills jag somnar. Tror Erik kommer hit sen när dom har firat klart William. Eller något i den stilen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0