Cold day

Äntligen har jag beställt hem ett par av dom där svarta jeansen som alla har. Tänkte beställa dom fina blåa också, men fanns bara en storlek.. Buhu. Nåja, skönt att ha ett par hela byxor i alla fall, halva min garderob består av halv trasiga byxor.

Idag kan man faktiskt säga att man nästan gillar kylan. Att det är för kallt i skolan så alla lektioner är inställda var inte alls så dåligt. Skönaste med det är att matte provet blev fram flyttat, tjoho. Och imorgon har jag en väldigt lång sovmorgon och inga lektioner, däremot kommer några elever från Irland till Boden. Dom ska göra deras praktik här, och vi får chansen att göra vår praktik hos dom nästa år. Ska bli kul att träffa dom! Lite annorlunda så där :)

På tal om det, måste börja skriva min ansökan till Bryssel! Skulle vara riktigt kul att få åka dit, problemet är bara att jag har ingen speciell anledning till varför just jag vill åka dit.. Jag vill ju bara dit för att liksom. En gratis resa skadar absolut inte! Slår på inproviserar delen av hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0