Hole in the ice

Idag har jag badat i en isvak. Och det är någonting av det obehagligaste jag någonsin har gjort. Jag har aldrig riktigt varit rädd för vatten, men just på vintern har jag stor respekt för isarna. Eftersom jag kommer från en familj där skoter är vårt vinter intresse så får man ofta åka över isar. Och min största rädsla är alltid och har alltid varit att någon av dem ska åka ner i någon vak. Så det var nog det som var mest obehagligt, att få känna hur äckligt kallt det är och hur lätt man drabbas av panik. Men nu har jag gjort det och känner mig lite stolt faktiskt, men tänker inte göra om det. Alldeles för kallt haha.

Annars sitter jag här på min säng i vanlig ordning. Känner mig på ett extremt kram-humör, eller mys-humör, alltså att bara ligga och kramas och gosa till en bra film eller någonting. Istället ska jag packa väskan och ta en promenix till Erik. Vi har börja se serien The walking dead, den är faktiskt riktigt bra! Men lite små äckligt. Det mesta brukar skrämma mig, men just zombies skrattar jag bara åt, även fast dom ser skit läskiga ut men.. nej dom är för fula.

Från isvak till mysa till zombies, bra sammanhang i texten Sickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0