Ta mig till varmare breddgrader

Sitter och kämpar med att färdigställa en jävla åsneröv rapport om akupunktur (som jag knappt kan stava till). Det är sista delen i en kurs som vi snart avslutar, och det är en stor del utav kursen såklart. Det suger balle, för det är så sjukt jobbigt och svårt att skriva rapporter. Man kan inte heller kopiera vissa stycken, nej nej, för vi måste skicka arbetet till urkund som kollar hur många procent vi har kopiera.. Alltså måste man skriva varenda litet ord själv, och det blir en hel del ord när man vill ha lite högre betyg. Eller det blir en hel del ord även fast man inte satsar på högre betyg. Skit jobbigt. Och som vanligt sparar jag det till dom sista dagarna. VARFÖR är jag alltid så förbannad korkad?! Jag hatar att stressa, vilket man gör när man börjar med uppgifter för sent, varför lär man sig aldrig..

Vänta nu, jag skriver inte alls en rapport. Jag bloggar istället. Lysande Sickan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0