Hejsan

Skulle egentligen gå på ett pass idag på Stepin, men var tvungen att avboka det för att min hals gör jätte ajajaj. Åh så klantigt av mig.. Vilken annan gång kommer jag ta tummen ur arslet och boka pass liksom? Ja, precis, aldrig. Okej lite överdrivet kanske, så synd är det inte om mig. Grejen är bara det att nu har jag ingenting att göra tills Erik slutar sin träning. Så i vanlig ordning får jag bara sitta och vänta ut tiden, så himla roande. Not.

Imorgon fyller William 18, i helgen ska vi fira Hanna som har fyllt 18. Vad händer, hur snabbt går tiden egentligen, i år blir alla 94or vuxna enligt pappret? Jag vill ju verkligen inte bli ''vuxen''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0