Nalle puh



Jag älskar gosedjur, och har alltid gjort det. På bilden är min nyaste nykomling, ingen mindre än Nalle Puh! Han är dessutom från Malaysia, så han är lite extra speciell. Inte för att jag tycker mina andra gosedjur är mindre speciella.. Men Nalle Puh har rest många mil för att hamna i vår säng!

När jag väl orkar bädda sängen fint får han alltid sitta där i mitten och vakta, och medan vi sover sätter jag upp han på kanten. Håller han borta från Eriks sida, för där kommer han bara åka i golvet.. Han har inte riktigt fatta det här med att gosedjur också har känslor, just därför riskerar jag ingenting. Nå, helt seriös är jag inte. Men gillar jag att ha gosedjur lite här och var. Dom är ju så gosiga liksom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni flyttat ihop??

2012-03-05 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0