Tisdagentititis

Blev inget pagla idag.. Det var matcher, det var ingen skjuts och så vidare. Istället åkte vi till stan och fikade på Hansson's. Åkte sedan hem och hjälpte att skotta på taket. När bensinen i kroppen tog slut helt (snö väger fasiken mer än en tjock giraff) så avslutade jag och Linnea det med att hoppa ner från taket några vänder. Hade dock alldeles för lite kläder på mig, så nu två timmar efteråt fryser jag fortfarande. Men vad gör det om hundra år egentligen? Just precis, ingenting.

Imorgon har vi tänkt, eller nej vi har inte tänkt utan vi ska, ut på en skoter tur. Har bara lite problem med att pussla ihop allt. Min skoter är i Vibbyn, och jag har inte en blekaste aning hur man hittar till stan därifrån. Någon som sitter med en skoter karta i handen just nu som har lust att kolla upp det kanske? Äh, det ska nog lösa sig till slut hoppas jag. Önska oss lycka till bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0