Fill me with your poison

Hej. Kom hem för ett tag sen. Måndagar är sega eftersom jag har matte sista lektionen. Jag fattar verkligen inte ekvationer, hur ett sånt där långt tal kan bli så kort? Varför krånglar man till det så mycket?! Förstår inte heller hur man kan förstå dom där långa talen. Palla liksom. Annars så har jag känt mig som värsta pms monstret idag, inte så att jag har varit arg. Utan har bara stört mig på minsta lilla sak, vilket har gjort att jag bara blivit irriterad. Ja girls.. Ni fattar känslan.

Fast jag köpte nya fina skor idag, så det gjorde mig lite gladare. Aldrig haft på mig nå skönare skor faktiskt. Bla bli blu. Ska nog gå och duscha, packa väskan, hänga upp tvätten, se ikapp några Paradise hotell avsnitt och sen fara till Erik. Är nästan ledig imorgon, ja, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0