Lördag

Jag har ett samvete som tar kål på mig, men som vanligt sopar jag det under mattan och låter det bara vara. Jag har en smärta i magen som tar kål på mig, men som vanligt känner jag mig bara hatisk mot den där guden eller vad det nu är som gav oss kvinnor/tjejer mens. Och vad gör jag åt saken? Sitter och gnäller i min ensamhet. Nej men, annars är det kanon bra ju.

Imorse när Erik klev upp ganska tidigt för att han skulle iväg på match, tog jag beslutet att somna om en liten stund. Såklart vaknar jag upp vid 1 tiden och känner att hela dagen blev förstörd. Drog på mig skorna och vandrade hem, hoppade in i bilen och for och kikade handboll. Nu ska jag välja kläder för kvällen, se lite Paradise Hotel, vänta på Erik och sedan är det 50 års kalas. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0