Nej

Mitt humör är just nu värre än min sång röst. Och då är det riktigt illa faktiskt. Jag blir irriterad av allt och på allt. Kollade nyss på facebook och blev så irriterad att jag var tvungen att gå ut ur rummet? Jag vet ju knappt vad det är som jag blir irriterad på. Jävla ostabila humör, snart skjuter jag dig för du är så irriterande. Skit också.

Dessutom gör snön det ännu värre, så fort man går ut genom dörren blir man ju snö blind. Ni som tjatade så jäkla mycket efter snön, nu är det inte lika kul va? När man måste skotta och knappt kan gå ut? Juste, onödigt att hålla på gnälla hela förbannade hösten efter snön som ni ändå inte vill ha i slut ändan. Gnällspikar (ja, det ska komma från mig)..

Har jag någonting positivt att kasta in i det här mycket irriterande inlägget då? Jodå, visst har jag det. Erik ringde tidigare idag! Inte prata med honom sedan han åkte. Det var jätte jätte jätte skönt att höra hans röst. Dock tog det typ 10 sekunder innan det jag sade kom fram till hans öra, så det blev lite segt samtal. Dessutom är det så dyrt att ringa därifrån.. Men jag fick prata med honom i alla fall! Och sedan är det ju faktiskt hockey ikväll, det tycker jag också ska bli ganska roligt. Nu var det positiva slut. Har massa mer negativa saker att skriva, men jag sparar det till någon annan gång.

För nu ska jag ut och skotta.. jävla förbannade skit snö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0