Bla bla blu

Förra terminen valde jag Matte B som i-val (klarade Matte A preciiiiis förra året, var ett poäng ifrån att kugga hela kursen) men märkte snabbt att det var alldeles för svårt, så jag hoppade av. Nu har jag ändra i-valet för den här terminen och ska försöka mig på B kursen igen. Dra mig baklänges alltså, håll alla tummar och tår för mig. Snälla?

Okokok, nu fick ni antecka någonting mycket intressant. Medans ni stör er på det ska jag gå och vila mitt stackars huvud som har tagit kål på stackars mig idag. Tror det kommer explodera snart, nästan seriöst talat. Jag ska bli rik när jag blir stor, enbart för att anlita en personlig massör till min förbannade snopp nacke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0