Boring

Har du bra självförtroende?
För det mesta ja. Mycket handlar nog om att jag orkar inte bry mig vad folk tycker och tänker, och jag är nöjd med mig själv trots att jag inte är världens snyggaste.

Vågar du säga allt vad du tycker?
Ja, men vissa gånger är det inte ens värt att lägga ner energi på att säga vad man tycker. Folk har en tendens att vrida allt till det negativa. Går ju knappt att säga emot någon utan att det blir sura och vill halshugga en, typ. Lite kritik måste man kunna ta ju..

Vem är din bästa tjej och kill kompis?
Fiffi kommer alltid att vara min närmaste vän, trots att man inte alltid umgås och pratar osv. Och Erik såklart om han räknas. Annars är det nog William. Fast.. Det känns så elakt att nämna ut några, för jag har många väldigt, väldigt bra vänner som jag litar på fullt ut på.

Fungerar du bäst ihop med killar eller tjejer?
Killar. Det är inte för att jag tycker vi tjejer är jobbiga eller så. Utan jag trivs bara mycket bättre med killar. Deras sport, sex, rumpa bröst, muskel värd är bara så lättsamt. Säger inte med det att jag inte gillar att umgås med tjejer! Klart jag gör, sitta och snacka tjej saker är hur skönt som helst. Sådana saker som inte killar förstår sig på liksom.

Nämn någonting du tycker är jobbigt?
Oj, det finns mycket som är jobbigt ju haha.. Men tror nästan det där med att man inte kan säga åt folk utan att det ska bli 3dje världs kriget är mest jobbigast. Okej mycket handlar väl om hur man säger det, och jag är väl ganska duktig på att låta extremt dryg vissa gånger. Men vi människor är i allmänheten faktiskt riktigt kassa på att ta kritik..

Hur tror du folk uppfattar dig?

Svårt. Alla har väl olika uppfattningar. Men ganska tråkig, lite dryg vissa gånger, glad och lätt att prata med. Och sen är jag nog ganska jobbig och gnällig för det mesta.

Vad är din sämsta respektive bästa sida?
Min sämsta sida är att jag är väldigt dålig på att höra av mig, och att jag sällan tänker efter. Min bästa sida är nog i vissa fall att jag skakar av mig skit saker väldigt lätt och inte är ett dugg långsint. Sen tror jag att jag är ganska omtänksam.

Har du något speciellt intresse som du brinner för?
Nej inte vad jag kommer på. Har väl istället många fast mindre intressen.

Vad använder du för smink?
Smink är typ det tråkigaste jag vet. Jag kan inte sminka mig och orkar aldrig sminka mig. Det ända jag använder är ett puder från Lóréal som heter True Match.

Vad ser du framemot mest tiden framöver?
Utomlandsresan som faktiskt verkar bli av på riktigt!! Åh så jäkla kul, vill boka nu så jag vet att det blir spikat haha. Ska bli helt sjuuuuuukt roligt! Sedan längtar jag också till jag fyller 18 i September. Vill också gå ut på krogen som alla andra mina vänner..

Vad ser du framemot närmsta tiden?

Att Erik kommer hem hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0