Sunny

Ska snart börja gå till William för att se jvm matchen med några. Det snöar och är kallt ute.. Vill inte alls gå egentligen, önskar mitt moppe kort i börsen var ett körkort för bil istället. Det hade varit lagomt skönt. Längtar som en galning efter just körkortet, vilken (dyr) frihet att kunna köra när man vill.

Vet ni en sak jag också längtar som en galning efter? Att få stiga ombord på ett flygplan med mina vänner, att ha en rolig vecka utomlands med dom. Vi satt och pratade om det för någon dag sen, till och med kollade på hotell och priser osv. Hela magen snurra runt för att jag började längta så mycket haha. Och om det inte blir av någon utomlandsresa då hoppas jag fasiken på ett plan själv och skaffar mig vänner där på plats. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Felicia McMurry!

Klart det blir en resa, dumbulle!

2012-01-05 @ 23:33:04
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0