Damn girl you do it well

Exakt en månad kvar nu. Man kan väl säga att jag egentligen är lite för exalterad över att åka utomlands. Men det är min andra utomlands resa och jag åker med ett grymt gäng, till ett varmt land med party. Hur kan man inte vara exalterad över en sån sak egentligen? Sedan är det inte bara resan jag känner mig exalterad över, jag fyller 18 två veckor efter vi kommer hem och börjar sista året på gymnasiet. Jag har två roliga praktiker kvar de kommande terminerna, en bal, en studentresa och en student att se framemot. Och förhoppningsvis ett helt eget hem, ahhhhhh!
 
Ja, men först är det Alanya! Nu ska jag se en film, hejdå från en exalterad 17åring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0