En miljon nollor

Idag ringde jag och väckte pojkarna innan lunch för att dra med dem till alder, men när vi precis var redo att åka lade sig ett moln täcke över den klar blå himlen.. Så typiskt. Istället stressade jag iväg till bussen och lunchade på stan med Ida! Daggan bjuder som vanligt på mysiga luncher hihi.
 
Nu ikväll har vi inte gjort någonting vettigt som vanligt. Varit på björknäs som vanligt, ätit glass och avslutat kvällen hos William med en film. Jag kommer aldrig få nog av film kvällar, det är någonting av det mysigaste jag vet. Mitt förslag att se film blir ofta ner röstat eftersom man tydligen måste vara ute på kvällarna när det är sommar. Äsch då, myggen äter ju ändå bara upp en?
 
Ja, nu ska jag göra ett till inlägg så det här inte blir för långt. Avslutar inlägget med en bild på killen som aldrig tycks dela åsikter med mig och som oftast är den jag tjafsar mest med, men trots det är du så himla bra kompis. När du inte drar igång dina jobbiga diskussioner det vill säga :) haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0