Hel handled och längtan efter sol

Det är helt fantastiskt att ha tillbaka min andra hand nu. Vilket frihet! Dock gör det ont och jag är väldigt stel och svag i handleden, så har ju liksom inte hela kapaciteten där. Men det blir lite bättre varje dag och det är så skönt att slippa duscha med en plast påse, kunna tvåla in båda händerna, ha på mig kläder som smalare i armarna, kunna fläta mitt hår och så vidare. Skönt, skönt, skönt!
 
Annars då? Jaa, den här dagen har varit en dag jag längtat lite extra till Alanya resan, jag är lika trött som alla andra på den här kylan och alla dessa gråa moln på himlen. Annat vet jag i Turkiet, strålande sol och 35 plus.. Just precis varför jag längtar dit så mycket. Visst kommer avlida när vi väl är där, men just nu känns det bättre än kyla. Jag längtar så mycket efter att kunna bada! Åh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0