Inte lätt när det är svårt

Jag får alltid så svårt att bestämma mig när jag måste besluta mig snabbt. Mer spontana saker fungerar verkligen inte ihop med mig. Men nu har jag legat och fundera i flera timmar, velat fram och tillbaka, tänkt och tänkt, bestämt mig flera gånger om, och nu har jag bestämt mig för att följa till Eriks stuga! Ett litet beslut som det kan få mitt huvud att få kortslutning. Det är helt sjukt haha. Ibland låter det som att jag ska åka bort i ett år när jag ligger och resonerar med mig själv.
 
Men saken är den att jag blir borta till på Söndag nu. Och det är ju pdol i helgen. Hur fasen gör jag med det då?! Det är snuskigt dyrt att fara dit, med tanken på att Luleå kalaset är lika dyrt och man ska ju ha med pengar till Alanya också. Och jag är ingen miljonär. Men jag hade verkligen velat se Timbuktu och Norlie & kkv.. Åh livet, varför gör du det så här komplicerat. Snacka om världs problem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0