Nittonde

Igår kom vi hem från Seskarö. Har varit himla mysigt där, och vädret kunde inte ha varit bättre. Och Millen kunde inte ha varit något sötare. Men ändå, borta är bra men hemma är bäst. Var så skönt att få sova i en större säng inatt (det är faktiskt stor skillnad på 120 och 140 cm). Och att läsa bloggar på datorn istället för mobilen, ja dra mig baklänges vad skönt. Tufft liv man har.
 
Imorgon styr vi mot Skellefteå! Ska bli grymt kul, dock ska vi inte bo i tält. Jag är ingen tält människa. Istället ska vi sova tio personer i Oskars etta. Mysigt med närhet och så vidare. Ja, jag vet (eller jag har hört, ungefär en miljon gånger) att det är på campingen det är roligt, men dit ska vi ta oss in i alla fall så. Så det blir bra, att slippa tälta alltså. Och ha en toa och dusch tre meter ifrån sängen.
 
Ikväll ska vi åka och kolla när Eriks pappa och hans band uppträder på Boden Alive. Vi har varit har handlat tjej trosor som dem ska kasta upp på scenen. Vilka dårar jag umgås med alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0